(آذر ۱۴۰۱)
رویداد تنها صداست که میماند به یاد جلال مقامی مصاحبه اختصاصی گفتوگوی اختصاصی ماهنامه فیلم با ژولیت بینوش عـاشـق کارکردن با کیـارستمــی بودم سینمای ایران گزارش سیونهمین جشنواره بینالمللی فیلمکوتاه تهران ســــرگیجـــه 3نـمـــا از30نـمـــا ابلــق؛ سپید و سیاهیهای حاشیهنشینی خفــگی نقدی بر فیلم ابلق حکایت جیران، حکایت هزار و یک شب سلطان و سوگلی مروری برکارنامه حسن فتحی و تازه ترین اثر او بـرزو نیکنــژاد و نگاه متفاوتش به طبقه پایین جامعه نقد و تحلیل سریال یاغی سلامـــت را... نگاهی به سینمای سیاســی ایـــران سینمای جهان نگاهی به فیلم «الویس» به کارگردانی باز لورمن روزی روزگـاری الـــویس گزارش هفتادمین جشنواره بینالمللی فیلم سنسباستین داستان شمرون نامــههـای از یـادرفتـه پنجاهودومین دورهی جشنوارهی سنسباستین(اسپانیا، 2004) چهـارم جــــولای وقتی هنگام رویدادن فاجعه فقط میایستی و نگاه میکنی! نشانه شناسی و بررسی فیلم «تولد دوباره» Twice Born عشــق به زبانی دیگر نگاهی به فیلم «تصمیم به ترک» نگاهی به فیلم جدید پارک چان-ووک جغـرافیـــای خشونـت خاطراتِ «آپیچاتپونگ ویراستاگول» صـــــدای درون از متــرو پولیـــس تا بلیـدرانـــر وسوسهای که به جان دیــزنـی افتاد نگاهی به فیلم پینوکیو 2022 تو به افسـانه بدل خواهـی شد یادداشتی بر از فیلم «از نـفس افتاده» ساخته ژان لوک گدار فرانک سیناترا؛ خواننده و بازیگر افسانهای قرن بیستم Les deux meilleures séquences cinématographiques du film Seven
کانال تلگرام ماهنامه سینمایی فیلم:
https://telegram.me/filmmagazine
آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/filmmagazine.official
آدرس کانال آپارات:
آپارات | FilmMagazine.official (aparat.com)
|