شماره: ۵۱۴ (مهر ۱۳۹۵)

سینمای ایران
خشت و آینه:
پرونده‌ی‌ عبرت‌آموز پزشکی کیارستمی/ اینستاگرام نقاب از چهره‌ها برداشت/ درد دانایی/ جایی برای مردن پیدا کن!/ عجله هنوز هم کار شیطان است/ بی‌قراری‌های جوانی و روزگار ما/ کریمر علیه کریمر
رویدادها: فیلم‌های تازه: آباجان (هاتف علیمردانی)، لابی (محمد پرویزی)/ مروری بر خبرهای شهریور: سوت آغاز، سوت پایان/ جشن‌های اصناف خانه‌ی‌ سینما: آخرین روزهای وابستگی/ به یاد داود رشیدی: یکی از آن پنج ستاره‌ی‌ کهن/ گفت‌وگو با داود رشیدی: حرفه‌ای‌ها/ شکستن مرزهای موهوم با دو ضربه: دو کار مهم داود رشیدی در تاریخ سینما و تئاتر/ احوالپرسی: دیدار با نیما طباطبایی، محسن قاضی‌مرادی و مهوش وقاری/ در تلویزیون: خشت اول چون نهد معمار کج
پرونده‌ی‌ یك فیلم: فروشنده: 9 نقد بر فیلم/ گفت‌وگو با اصغر فرهادی؛ درباره‌ی‌ فروشنده و فکرها و فیلم‌هایش: ...این دوزخ نهفته/ گفت‌وگو با ترانه علیدوستی: ما به قصه‌ی‌ رعنا نمی‌رسیم     more
نقد فیلم: سه نقد بر من (سهیل بیرقی) / گفت‌وگو با لیلا حاتمی و سهیل بیرقی: ارتش یك‌نفره/ نقدی بر سایه (مسعود نوابی)/ نقدی بر آبنبات چوبی (محمدحسین فرحبخش) / نقدی بر 76 دقیقه و 15 ثانیه (سیف‌‌الله صمدیان)
معرفی و نقد کتاب: گفت‌وگو با بهزاد رحیمیان درباره‌ی‌ کتاب رؤیای صادقه/ نگاهی به دو کتاب زیر پوست قصهها: سینمای رخشان بنیاعتماد (سعید عقیقی) و سر کلاس با کیارستمی (پال کرونین)
گزارش اکران: آب گل‌آلود قیمت بلیت
چهارراه حوادث: جرم و مجازات

سینمای جهان
نمای دور:
ساخت سریال بر اساس نوشته‌ای از بروس‌لی: بازگشت مبارز افسانه‌ای با مبارز/ سرانجام اسکار افتخاری برای جکی چان: استخوان‌هایی که شکست و دررفت/ بازگشت پرقدرت وارن بیتی پس از هجده سال: بیتی در نقش هوارد هیوز/ سر ایان مک‌کلن: «شرمنده، ولی گندالف اهل آمدن به مجلس عروسی نیست!»/ جنیفر لارنس هم‌چنان پردرآمدترین بازیگر زن دنیاست: کم‌تر از پارسال ولی بیش از دیگران/ مستند سینمایی جدیدی درباره‌ی‌ نیک کیو: آفرینش، راهی برای رویارویی با فاجعه/ تقلایی دردناک برای یافتن معنا: حرف‌های اندرو دومینیک درباره‌ی‌ فیلم/ روزهای خوش گیبسن کارگردان و گیبسن بازیگر: بازگشت انتقام‌جویانه‌ی‌ سلحشور جاده/ دنباله‌ای موفق که باید شانزده سال پیش ساخته می‌شد: جادوگر بلر بی‌سروصدا برگشت/ دویین جانسن پردرآمدترین بازیگر جهان: بازگشت هریسن فورد و حضور چشم‌گیر هندی‌های
روی پرده: معرفی فیلم‌های تازه‌ی‌ سینمای جهان: سولی (کلینت ایستوود)/ پدر خونی (ژان فرانسوا ریشه)/ نفست درنیاد (فده آلوارز)/ آسمان به زمین آمده (دیوید مکنزی)/ کوبو و دو تار (تراویس نایت)
فیلمهای روز: نقدی بر زوتوپیا (بایرون هاوارد)/ نقدی بر هیولای پول (جودی فاستر)/ نقدی بر چشمی در آسمان (گاوین هود)/ نقدی بر ارتباط (جوزپه تورناتوره)/ به بهانه‌ی‌ مینی‌سریال جدید او.جی.: ساخت آمریکا: عصیان در برابر بیماری همگانی
نمای متوسط: کیت ریچارد: زیر نفوذ (مورگان نویل)/ آخرین پادشاه (نیلس گائوپ)/ دوئل (کیران دارسی)
گزارش هفتادوسومین جشنواره‌ی‌ ونیز: آن یکی شیر است اندر بادیه، این یکی شیر است که آدم می‌خورد
گزارش بیستوهفتمین جشنواره‌ی‌ فیلمهای تجربی، مستند و کوتاه مارسی: مثل یک رؤیای غریب
طراحی صحنه، فضا و سبک در مصایب ژاندارک


آرشیو
شماره:۵۳۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۹ (شهریور ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۸ (مرداد ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۷ (تیر ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۶ (خرداد ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۵ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۴ (اردیبهشت ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۳ (فروردین ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۲ (اسفند ۱۳۹۵)
شماره:۵۲۱ (۱۲ بهمن ۱۳۹۵)
شماره:۵۲۰ (بهمن ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۹ (۲۰ دی ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۸ (دی ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۷ (آذر ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۶ (بیست آبان ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۵ (آبان ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۴ (مهر ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۳ (۲۰ شهریور ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۲ (شهریور ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۱ (مرداد ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۰ (تیر ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۹ (خرداد ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۸ (شماره‌ی ویژه بهار)
شماره:۵۰۷ (اردیبهشت ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۶ (فروردین ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۵ (اسفند ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۴ (۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ویژه‌ی جشنواره فیلم فجر)
شماره:۵۰۳ (بهمن ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۲ (نیمه‌ی دی ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۱ (دی ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۰ (آذر ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۹ (شماره ویژه‌ی پاییز ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۸ (آبان ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۷ (مهر ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۶ (۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ویژه‌ی روز ملی سینما)
شماره:۴۹۵ (شهریور ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۴ (مرداد ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۳ (تیر ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۲ (خرداد ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۱ (۲۰ اردیبهشت (شماره ویژه بهار ۱۳۹۴))
شماره:۴۹۰ (اردیبهشت ۱۳۹۴)
شماره:۴۸۹ (فروردین ۱۳۹۴)
شماره:۴۸۸ (اسفند ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۷ (۱۲ بهمن ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۶ (بهمن ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۵ (نيمه دی ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۴ (دی ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۳ (آذر ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۲ (۲۰ آبان ۱۳۹۳ - فوق‌العاده‌ی پاييز)
شماره:۴۸۱ (آبان ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۰ (مهر ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۹ (۲۱ شهريور ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۸ (شهريور ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۷ (مرداد ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۶ (تير ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۵ (خرداد ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۴ (ويژه بهار - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۳ (ارديبهشت ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۲ (فروردين ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۱ (اسفند ۱۳۹۲)
شماره:۴۷۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (ويژه جشنواره فيلم فجر))
شماره:۴۶۹ (بهمن ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۸ (دی ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۷ (آذر ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۶ (شماره‌ی ۴۶۶، ویژه‌ی پاييز ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۵ (آبان ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۴ (مهر)
شماره:۴۶۳ (۲۱ شهريور)
شماره:۴۶۲ (شهريور ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۱ (مرداد ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۰ (تير ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۹ (خرداد ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۸ (شماره ويژه بهار - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۷ (ارديبهشت ۱۳۹۲ )
شماره:۴۵۶ (فروردين ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۵ (اسفند ۱۳۹۱)
شماره:۴۵۴ (۱۲ بهمن ۱۳۹۱ (ويژه جشنواره فيلم فجر))
شماره:۴۵۳ (بهمن ۱۳۹۱)
شماره:۴۵۲ (دی ۱۳۹۱)
شماره:۴۵۱ (آذر)
شماره:۴۵۰ (نیمه آبان ۱۳۹۱ | ویژه‌ی سی سالگی)
شماره:۴۴۹ (آبان ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۸ (مهر ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۷ (۲۱ شهریور ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۶ (شهریور ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۵ (مرداد ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۴ (تیر‌ماه ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۳ (خرداد ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۲ (شماره ویژه بهار - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۱ (اردیبهشت ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۰ (فروردین)
شماره:۴۳۹ (اسفند)
شماره:۴۳۸ (۱۲ بهمن ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۷ (بهمن ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۶ (دی‌ماه ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۵ (آذر ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۴ (شماره ویژه پاییز - ۱۷ آبان ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۳ (آبان ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۲ (مهر ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۱ (شماره ویژه‌ی روز ملی سینما - ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۰ (شهریور ۱۳۹۰ )
شماره:۴۲۹ (مرداد ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۸ (تیر ماه ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۷ (خرداد ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۶ (شماره ویژه بهار - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۵ (اردیبهشت ۱۳۹۰ )
شماره:۴۲۴ (نوروز ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۳ (اسفند ۱۳۸۹)
شماره:۴۲۲ - ویژه جشنواره فیلم فجر (۱۶ بهمن ۱۳۸۹)
شماره:۴۲۱ (بهمن ۱۳۸۹)
شماره:۴۲۰ (دی‌ماه ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۹ (آذر ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۸ (شماره ویژه پاییز - ۲۰ آبان ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۷ (آبان ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۶ (مهر ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۵ (شماره ویژه روز ملی سینما - ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ )
شماره:۴۱۴ (شهریور ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۳ (مرداد ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۲ (تیر ماه ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۱ (خرداد ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۰ (شماره ویژه بهار - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ )
شماره:۴۰۹ (اردیبهشت ۱۳۸۹ )
شماره:۴۰۸ (اول فروردین ۱۳۸۹)
شماره:۴۰۷ (اول اسفند ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۶ - ویژه جشنواره فجر (۵ بهمن ۱۳۸۸ )
شماره:۴۰۵ (اول بهمن ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۴ (دی ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۳ (آذر ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۲ (نیمه آبان - ویژه پاییز ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۱ (اول آبان ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۰ (۱ مهر ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۹ (ویژه روز ملی سینما) (۲۱ شهریور ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۸ (شهریور ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۷ (مرداد ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۶ (تیر ۱۳۸۸ )
شماره:۳۹۵ (خرداد ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۴ (ویژه بهار - نیمه‌ اردیبهشت ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۳ (اردیبهشت ۱۳۸۸ )
شماره:۳۹۲ (ویژه‌ی نوروز ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۱ (اسفند ۱۳۸۷)
شماره:۳۹۰ (ویژه‌ی ویژه بیست‌و‌هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر- ۱۲ بهمن ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۹ (بهمن ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۸ (دی ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۷ (آذر ۱۳۸۷ )
شماره:۳۸۶ (ویژه پاییز - ۱۸ آبان ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۵ (آبان ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۴ (مهر ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۳ (ویژه‌ی روز ملی سینما - نیمه‌ی دوم شهریور ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۲ (شهریور ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۱ (مرداد ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۰ (تیر ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۹ (خرداد ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۸ (ویژه بهار - نیمه‌ اردیبهشت ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۷ (اردیبهشت ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۶ (فروردین - ویژه‌ی نوروز ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۵ (اسفند ۱۳۸۶)
شماره:۳۷۴ (ویژه بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر - ۱۲ بهمن ۱۳۸۶)


همکاران این شماره: محسن آزرم، امیر پوریا، محسن جعفری‌راد، شهرام جعفری‌نژاد، مصطفی جلالی‌فخر، امیرعطا جولایی، محمد حقیقت، احسان خوش‌بخت، مهرزاد دانش، پوریا ذوالفقاری، مرضیه رسولی، محمد شکیبی، علی شیرازی، تهماسب صلح‌جو، جواد طوسی، عسل عباسیان، بهزاد عشقی، دامون قنبرزاده، عقیل قیومی، حمیدرضا مدقق، سوفیا مسافر، مازیار معاونی، محمد محمدیان، رسول نظرزاده، جهانبخش نورایی، اصغر یوسفی‌نژاد