آذر 1401 - شماره 596
رویداد
تنها صداست که میماند
به یاد جلال مقامی
مصاحبه اختصاصی
گفتوگوی اختصاصی ماهنامه فیلم با ژولیت بینوش
عـاشـق کارکردن
با کیـارستمــی بودم
سینمای ایران
گزارش سیونهمین جشنواره بینالمللی فیلمکوتاه تهران
ســــرگیجـــه
3نـمـــا از30نـمـــا
ابلــق؛ سپید و سیاهیهای حاشیهنشینی
خفــگی
نقدی بر فیلم ابلق
حکایت جیران، حکایت
هزار و یک شب سلطان و سوگلی
مروری برکارنامه حسن فتحی
و تازه ترین اثر او
بـرزو نیکنــژاد و نگاه متفاوتش به طبقه پایین جامعه
نقد و تحلیل سریال یاغی
سلامـــت را...
نگاهی به سینمای
سیاســی ایـــران
سینمای جهان
نگاهی به فیلم «الویس» به کارگردانی باز لورمن
روزی روزگـاری الـــویس
گزارش هفتادمین جشنواره بینالمللی فیلم سنسباستین
داستان شمرون
نامــههـای از یـادرفتـه
پنجاهودومین دورهی جشنوارهی سنسباستین(اسپانیا، 2004)
چهـارم جــــولای
وقتی هنگام رویدادن
فاجعه فقط میایستی
و نگاه میکنی!
نشانه شناسی و بررسی فیلم
«تولد دوباره» Twice Born
عشــق به زبانی دیگر
نگاهی به فیلم «تصمیم به ترک»
نگاهی به فیلم جدید پارک چان-ووک
جغـرافیـــای خشونـت
خاطراتِ «آپیچاتپونگ ویراستاگول»
صـــــدای درون
از متــرو پولیـــس
تا بلیـدرانـــر
وسوسهای که
به جان دیــزنـی افتاد
نگاهی به فیلم پینوکیو 2022
تو به افسـانه بدل خواهـی شد
یادداشتی بر از فیلم «از نـفس افتاده» ساخته ژان لوک گدار
فرانک سیناترا؛
خواننده و بازیگر افسانهای
قرن بیستم
Les deux meilleures séquences cinématographiques du film Seven
کانال تلگرام ماهنامه سینمایی فیلم:
https://telegram.me/filmmagazine
آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/filmmagazine.official
آدرس کانال آپارات: