شماره 496 - 21 شهریور 1394 - ویژهی روز ملی سینما
خبر، تلخ و بیرحم بود: ایرج کریمی را از دست دادیم
پروندهی یک موضوع: بازیگران شخصیتساز، بازیگران تیپساز و نقشهای خاص
نمک و فلفل به مقدار لازم!: نقش مکمل، عاملی برای پیشبرد داستان
دوهای یک...: تیپهای آشنا و نقشهای مکمل در سینمای فارسی
نقطهی انجماد بازیگری: قالبهایی که سه دهه فیلم به فیلم جابهجا شدند
کمدی چاقی: آیا تپلها کمدینهای بهتری هستند؟
نان و عشق و مرغ بریان: گفتوگو با محمد تبریزیان (همایون) دربارهی تیپ «وردست کمیک آرتیسته» و کارنامهاش
جادوی بازیگر نقش دوم: در حاشیه، در اصل
راههای رسیدن به بهشت: مسیرهای متفاوتی که قرار است به مقصدیکسان برسند
آنتاگونیستهای خاکوخلی، فمفتالهای گلمنگلی: مردان بد/ زنان بد: سیری در نقشهای منفی تاریخ سینمای ایران
سایههای شرارت یا: شری که دوستش میداریم: شخصیتهای منفی؛ خاستگاهها و ریشهها
شانس آوردیم که معادل فارسی ندارد!: پدیدهی character actor و برداشت تئاتر و سینمای ما
این اشکهای شور از کجا میآید؟: گفتوگو با گوهر خیراندیش
دربارهی یک بازیگر غریزی: گفتوگو با مهران رجبی
فرعی برابر اصل: نقشهای مکمل طلایی در فیلمهای موج نو و آثار متفاوت و مستقل سینمای ایران
نمیخواستم مردم را از دست بدهم: گفتوگو با حسن رضایی
مارهایی که با من خزیدهاند: این مکملهای طلایی
آن عوضی را طرد کن: مبانی نظری تحلیل نقش مکمل و بررسی دو کلیشهی سینمایی: مرد عوضی/ زن عوضی
بازیگر باید متقاعدکننده باشد: گفتوگو با حبیب رضایی
یک گام به پس، دو گام به پیش: مسیرها و الگوهای موجود در بازیگری
گنجینههای کوچک: مروری بر چند نقش دلپذیر که خاطره شدند
شمایل یک دوران: یک بررسی نمونهای: سگکشی
اندر حکایت شاهقلی و شاه: مروری بر برخی مکملهای طلایی سینما و تلویزیون ایران
نمیتوان تخیل نداشت و هنرمند بود: گفتوگو با مهران احمدی
شیشهی عمر نقش اول: از گاتهام سیتی تا تهران در یک نگاه
حکایت پیرمردی که همیشه کودک بود: به یاد رضا شیخاحمد خمسهای، خیمهشبباز و بازیگر نقش دوم
نیمی از پردهی آخر: گفتوگو با مرتضی ضرابی
گوهر شبچراغ و آینههای اطرافش:راهنمای بازیگران شخصیتساز ایرانی
سایههای پشت پنجره: راهنمای کاراکتر آکتورهای سینمای کلاسیک آمریکا