(مرداد ۱۳۹۷)
سینمای ایران خشت و آینه: آدمس خروسنشان/ کمدیهایی که نمیخندانند، مردمی که میخندند/ یک سوزن به خودمان، ترک سیگار و پرندگان و جاودانگی عشق/ کورلئونهی تبهکار و گربهاش/ تبلیغ کتابهای کودک در ماهواره/ «شخصیت»پردازی با «هشتگ»سازی/ نوستالژی دههی شصتی/ غلط ننویسیم 9: کلسته دستجار دینز! رویداد: تازههای سینمای ایران: مشت آخر (مهدی فخیمزاده)/ آخرین داستان (اشکان رهگذر)/ جاندار (حسین امیریدوماری، پدرام پورامیری)/ قطار آن شب (حمیدرضا قطبی) سلام سینمای جهان! آغاز اکران فیلمهای خارجی در سینماها درگذشتگان: سیروس شقاقی: نقاش از قفس پرید/ حسین مفیدی: «روبهروی دانشگاه تهران، ابتدای فخر رازی، انتشارات پارت»... احکام کلینگر: سینمای فیلمفارسی و فراروایتهای سینمایی گزارش ویژه: دیزلیهای عصر دیجیتال: تجهیزات سینماها و کیفیت نمایش فیلم در ایران more توسعهی پرشتاب سالنهای سینما در کشور: باورکردنی نیست، اما واقعیت دارد یادداشتهایی دربارهی جام جهانی فوتبال: جام جهانی و قاب شیشهای/ اصل ماجرا کدام است؟/ شبهای سفید/ مگر آدم وقت زیادی دارد...!؟/ زشت و زیبا/ به خاطر یک مشت دلار/ مجری/ بازاریاب/ گفتوگو با مجید مسچی، مدیر مؤسسهی سینماشهر درباره نمایش فوتبال در سینماهای کشور نقد فیلم ایرانی: دو نقد بر هزارپا (ابوالحسن داودی) و گفتوگو با کارگردانش/ دو نقد بر دارکوب (بهروز شعیبی)/ گفتوگو با سارا بهرامی به بهانهی بازی در دارکوب و هزارپا/ به وقت خماری (محمدحسین لطیفی)/ مکان (سیدمهدی احمدپناه)/ در وجه حامل (بهمن کامیار)/ گفتگو با بهمن کامیار، کارگردان فیلمهای در وجه حامل و مرداد نگاهی به چند فیلم گروه هنر و تجربه: برداشت دوم از قضیهی اول (پویان باقرزاده)/ سفر سهراب (امید عبداللهی) نوستالگرافی: روزی روزگاری سینمای تابستانی/ دوبله به سبک ایتالیایی/ سینما آزادی در یک روز برفی گزارش اکران: فوتبال، پیروز به رختکن رفت . سینمای جهان نمای دور: جایزههای امی امسال، ضیافتی برای نتفلیکس: پایانی بر حکومت هفدهسالهی اچبیاُ/ نیکلاس ویندینگ رفن و نمایش آنلاین فیلم: دفن کردن گذشته برای احیای سینما/ این بار روی پردهی بزرگ: تجدید دیدار با داونتن ابی/ مری پاپینز زودتر از ایندیانا جونز برمیگردد: ایندیانا جونز5 در جستوجوی پولهای بیشتر!/ بازگشت ودون و آبرامز به عرصهی سریالسازی: میدان و رقیبان تازه/ بازگشت ایوا دوورنی به قلمروی آشنا: پشتسر گذاشتن تجربهی ناکام چینی در زمان نگاهی به چند مینیسریال مستند برتر سال 2018: پرتعلیقتر و جذابتر از فیلمها و سریالهای داستانی نمای متوسط: قطار پانزدهوهفده به پاریس (کلینت ایستوود)/ نابودی (الکس گارلند)/ قصر شیشهای (دستین دنیل کرتن) فیلمهای روز: دیوانه (استیون سودربرگ)/ کالیبر (مت پالمر)/ باابهت (میشل آزناویسیوس) عشق آن باشد که مسموماش کنی؛ لیک اندکاندک و بر قاعده!: در ادامهی مکث بر سه فیلم قدرنادیدهی 2017: رشتهی خیال نقد سریال: آقای ربات (سام اسماعیل) برداشت اول از صحنهی 53: گزارش پنجاهوسومین جشنوارهی کارلووی واری فیلم دلهرهآوری که مرز نمیشناسد: گفتوگوی اختصاصی با علی عباسی، کارگردان مرز سه نگاه دیگر به جشنوارهی کن ای کاش آدمی وطنش را...: فیلمهایی که پیش از مهاجرت باید دید!
|