نوروز امسال با بصرفه‌ترین سیم‌کار کشور

شماره: ۳۷۴ (ویژه بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر - ۱۲ بهمن ۱۳۸۶)

 

روزهای گرم ایرانی: ملاحظاتی درباره‌ی بیست‌وششمین جشنواره‌ی فجر در چشم‌انداز سینمای ایران
چه رؤیاهایی که میآیند...: پس از ده سال، جشنواره‌ی فجر با سینما آزادی 
سحرگاه تولد سینما آزادی: داستان ده‌ساله‌ی بازسازی سینما آزادی به روایت مهندس طراح آن

سودای سیمرغ (مسابقه‌ی سینمای ایران): مشخصات، خلاصه‌ داستان و یادداشت فیلم‌سازان. فیلم‌ها: آتش سبز (محمدرضا اصلانی)/ آن مرد آمد (حمید بهمنی)/ آواز گنجشک‌ها (مجید مجیدی)/ احضارشدگان (آرش معیریان)/ استشهادی برای خدا (علی‌رضا امینی)/ انعکاس (رضا کریمی)/ باد در علفزار می‌پیچد (خسرو معصومی)/ به همین سادگی (رضا میرکریمی)/ پرچم‌های قلعه‌ی کاوه (محمد نوری‌زاد)/ تولدی دیگر (عباس رافعی)/ حس پنهان (مصطفی رزاق‌کریمی)/ جعبه‌ی موسیقی (فرزاد مؤتمن)/ خاک‌‌آشنا (بهمن فرمان‌آرا)/ خواب زمستانی (سیامک شایقی)/ در میان ابرها (‌روح‌الله حجازی)/ دیوار (محمدعلی طالبی)/ ستایش (محمدرضا رحمانی)/ شب (رسول صدرعاملی)/ فرزند خاک (محمدعلی باشه‌آهنگر)/ کنعان (مانی حقیقی)/ سهم گم‌شده (حسن نجفی)/ محیا (اکبر خواجویی)/ هامون و دریا (ابراهیم فروزش)/ همیشه پای یک زن در میان است (کمال تبریزی)

نگاه اول (مسابقه‌ی فیلمهای اول فیلمسازان): مشخصات، خلاصه‌ داستان و یادداشت فیلم‌سازان. فیلم‌ها: انتهای زمین (ابوالفضل صفاری)/ تنها دوبار زندگی می‌کنیم (بهنام بهزادی)/ چراغی در مه (پناه‌برخدا رضایی)/ دایره‌زنگی (پریسا بخت‌آور)/ شب حورا (شهاب ملت‌خواه)/ قرنطینه (منوچهر هادی)/ کتونی سفید (محمدابراهیم معیری)

مرور سینمای ایران (غیررقابتی): مشخصات، خلاصه‌ داستان و یادداشت فیلم‌سازان. فیلم‌ها: حقیقت گم‌شده (محمد احمدی)/ سبز کوچک (غلامرضا رمضانی)/ هرشب تنهایی (رسول صدرعاملی)/ نشانی (فریدون حسن‌پور)/ هم‌خانه (مهرداد فرید) 

چشم واقعیت (مسابقه‌ی آثار مستند): حس و حساسیت: زندگی جاری در سینمای مستند و سینمای اکران ما/ مشخصات، خلاصه‌ داستان و یادداشت فیلم‌سازان. فیلم‌ها بلند: بازارهای ایرانی (پیمان زندی)/ بم شهر بی‌دفاع (میترا منصوری)/ به کجا تعلق دارم؟ (مهوش شیخ‌الاسلامی)/ پردیس پارسی (فرشاد فرشته‌حکمت)/ تینار (مهدی منیری)/ جادوگر (رضا درمیشیان)/ حدیث سرو (عبدالرسول گلبن)/ زنبق و خاکستر (محمدرضا عرب)/ سپیدار و کلاغ (هدی غضنفری)/ کودک دیروز، خیال (دلارام کارخیران)/ کوه‌های درد (ابراهیم سعیدی، زهاوی سنجاوی)/ هراس و پرواز (سحر سلحشور)/ هفت رخ فرخ ایران (فرزین رضاییان). فیلم‌های کوتاه و نیمه‌بلند: الرماد (حبیب باوی ساجد)/ ایران در اعلان (فرحناز شریفی)/ پشت آن تپه‌ی برفی (رامتین لوافی)/ ترانه‌ی اندوهگین کوهستان (حامد خسروی)/ روز آفرینش (سودابه مجاوری)/ روز حادثه (محمدعلی فارسی)/ روشنان (محسن رمضان‌زاده)/ سیانوزه (رخساره قائم‌مقامی)/ قدرت (مهرناز اسدی)/ گورستان بی‌نام (نصیر درویش‌وند)/ من انرژی هسته‌ای نیستم (مهدی قربان‌پور)/ نزدیک‌تر از نفس (پریوش نظریه)   

مسابقه‌ی فیلمهای کوتاه ایرانی: سینمای حرفهای امروز وامدار فیلم‌های کوتاه ایران است/ مشخصات، خلاصه‌ داستان و یادداشت فیلم‌سازان. فیلم‌ها: بومرنگ (داریوش غریب‌زاده)/ تابلو (علیرضا طالب‌زاده)/ تنگ خالی ماهی (عاطفه خادم‌الرضا)/ چاووش (فرخ حنیفه‌نژاد زیبایی)/ خدا می‌بیند (رضا جمالی)/ خواب سرد (پیمان نهان‌قدرتی)/ داستان شب بلوار (مهران ولی‌پور)/ در خانه‌ی ما (مریم کشکولی‌نیا)/ راه رفتن روی ریل‌ها (وحید حسینی)/ روی خط (محمد صوفی)/ سریدن روی یخ نازک روز جدید (ابوالفضل طالونی)/ شب و روز برفی (دانش صلواتی، بابک صلواتی)/ صندلی کنار پنجره (فرود عوض‌پور)/ قفس (وحید نصیریان)/ میخانه‌ی سبز (داریوش یاری)/ نقش (شیما منفرد)/ هزارویک شب (هدا مسعودی)/ همه‌ی روزهای خوب (مهدی جعفری)

جام جهان‌نما (مسابقه‌ی بین‌الملل): مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلم‌ها: الکساندرا/ غیرقابل انتشار (ممیزی‌شده)/ مایکل کلیتن/ تقریبا بزرگ‌سال/ فرزندان افتخار/ ویولن/ سرزمین خواب‌گردی/ میروش/ بسیار خوب، متشکرم/ بازگشت پرستوها/ تخم مرغ/آریا/ چشم‌انداز کنگو/ لاکی مایلز

در جستوجوی حقیقت (مسابقه‌ی سینمای معناگرا): مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلم‌ها: جزیره/ 1408/ به‌یاد خودم/ جنگل مرگ/ زمان مردن/ گهواره/ پروفسور و معادله‌ی محبوبش/ یلا/ ازدواج

جلوه‌گاه شرق (مسابقه‌ی سینمای آسیا): مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلم‌ها: اولژان/ زندگی در ترس/ چشمی در آسمان / شب جایگزینی/ انتظار در تاریکی/ ابریشم / پیوندهای خویشاوندی/ پستچی شانگری

جشنواره‌ی جشنواره‌ها: مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلمها: در دره‌ی الاه/ مرد لندنی/ چوپان خوب/ رویارویی با دشمن/ موشک/ بازگشت به خانه/ اشباح سرگردان/ خدک (رنگ آب)/ خداحافظ بافانا/ منسفلد/ تولد دوباره/ مردم شب/ صندلی

نمایش‌های ویژه: مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلم‌ها: جاده‌ی گوانتانامو/ کوکب سیاه/ شهر مرزی/ خانم پاتر/ قلب‌های تنها/ قطار سه و ده دقیقه به یوما/ فرزندان انسان/ بر لبه‌ی بام/ نبرد اژدها/ قطب‌نمای طلایی/ پسران پرواز/ کوه‌نشین: سرچشمه/ کهنه‌سرباز/ آخرین لژیون/ مارادونا، دست خدا

چشم‌انداز سینمای سینمای فلسطین (جلوههای مقاومت): تاریخچه‌ی سینمای فلسطین: بدون گذشته هرگز/ مشخصات و خلاصه‌ی داستان فیلم‌ها (همه‌ی فیلم‌ها کوتاه هستند): زنان مبارز/ در فاصله پرتاب یک سنگ/ سربازهای حلبی/ نه این‌جا، نه‌ آن‌جا/ این زندگی نیست/ دروازه‌ها باز است، گهگاه/ اقدام بعدی/ راه بازگشت به خانه/ نخستین تصویر/ صبح به خیر قلقیلیه/ توپ و جعبه مداد رنگی/ 25 کیلومتر/ بند رخت/ شلوغی خیابان/ گریز/ آمد و شد/ کیش و مات/ فوتبال عصر پنجشنبه/ نه هر دریایی/ شکاف امنیتی/ جنان/ سرخ، میت و مدیترانه/ پیام ویژه برای اعراب حیفا

چشم‌انداز سینمای مستقل گرجستان: تاریخچه‌ی سینمای گرجستان: برخاستن از خاکستر / گفت‌و‌گو با داوید آبدالادزه درباره‌ی سینمای گرجستان: تلاش برای نوزایی/ مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلم‌ها: الاغ ماگدانا/ سایه‌های نیاکان فراموش‌شده‌ی ما/ پدر یک سرباز/ کوهستان آبی/ افسانه‌ی قلعه‌ی سورام/ توبه/ عاشق غریب/ خورشید  بی‌خواب‌ها

بزرگداشت اینگمار برگمان: شاعر تصاویر: فانوس سِحر /اعتراف‌های یک صنعتگر خوب: از آخرین حرف‌های اینگمار برگمان / گفت‌و‌گو با برگمان و ارلاند یوزفسن: فکر می‌کنم مرگ باید چیز جالبی باشد/ مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلم‌ها: شب/ میان‌پرده‌ی تابستانی/ شب دلقک‌ها (شب برهنه/ خاک‌اره و زرورق)/ مهر هفتم/ توت‌فرنگی‌های وحشی/ چهره (جادوگر)/ چشمه‌ی زندگی(چشمه‌ی باکره)/ همچون در یک آینه/ فلوت جادویی/ تخم مار/ سونات پاییزی

مروری بر آثار نیکیتا میخالکوف: بازتاب گذشته‌های دور یک سرزمین: در جست‌و‌جوی آفتابی تازه: نگاهی به زندگی و کارنامه‌ی میخالکوف؛ چخوفی پشت دوربین/ گفت‌وگو با میخالکوف: لطفاً دوباره چرخ را اختراع نکنید/ مشخصات، خلاصه‌ی داستان و نقد فیلمها: در خانه در میان بیگانگان (بیگانه در خانه)/ قطعه‌ی ناتمام برای پیانوی کوکی/ ابلوموف/ پنج شب/ بدون شاهد (مکالمه‌ای خصوصی)/ آفتاب‌سوخته/ آرایش‌گر سیبری/ 12

بزرگداشت علی حاتمی: طوقی پرکشیده از دیار دلشدگان/ علی حاتمی؛ چهار تک‌گویی و یک مؤخره: چه‌گونه علی حاتمی زندگی ما را دگرگون می‌کند؟
بزرگداشت رسول ملاقلی‌پور: تصویرهایی از یک همکاری ناتمام: هیچ‌کس «رسول»  به دنیا نمی‌آید
نکوداشت مسعود جعفری‌جوزانی و پروانه معصومی: سینماگر فقط با «احترام» زنده نیست/ سایه‌ی سنگین یک طالع سعد

یازدهمین بازار بین‌المللی فیلم ایران: بودن یا نبودن: نظرخواهی از دست‌اندرکاران سینمای ایران درباره‌ی بازار فیلم ایران 

گزارش جشنواره‌ها: بیستمین جشنواره‌ی جهانی فیلم توکیو و هشتمین جشنواره‌ی فیلم آسیا: تیف بالغ شد/ نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم‌های عرب و آسیایی دهلی نو: اسپانسر، هرگز!/ پنجاه‌و‌پنجمین جشنواره‌ی سن سباستین: خانه‌ی دوست همین‌جاست / دومین جشنواره‌ی جهانی سینمایی رم: جشنواره‌ی متوسط‌ها / چهل‌و‌پنجمین جشنواره‌ی ویناله: یک پاییز دیگر در وین  
بیست سال پیش در همین ماه: مروری بر شماره‌ی 61 ماهنامه‌ی فیلم 12) بهمن1366)

آرشیو1
شماره:۶۱۴ (تیر ماه ۱۴۰۳)
شماره:۶۱۳ (خرداد ماه ۱۴۰۳)
شماره:۶۱۲ (اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
شماره:۶۱۱ (ویژه نامه نوروز ۱۴۰۳ / پرونده یک موضوع: سینما و نفت)
شماره:۶۱۰ (ویژه نامه اسفند ماه / پرونده یک موضوع: سینمای فلسطین)
شماره:۶۰۹ (ویژه‌نامه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و چهل سالگی فارابی)
شماره:۶۰۸ (دی ماه ۱۴۰۲ پرونده یک فیلم: گیج‌گاه)
شماره:۶۰۷ (آذر ماه ۱۴۰۲ پرونده یک فیلمساز: داریوش مهرجویی)
شماره:۶۰۶ (آبان ماه ۱۴۰۲ پرونده یک موضوع: سینمای کمدی در ایران)
شماره:۶۰۵ (مهر ماه ۱۴۰۲ پرونده: سینمای مستقل ایران از نگاه منتقدان فیپرشی)
شماره:۶۰۴ (شهریور ماه ۱۴۰۲ ویژه‌نامه روز ملی سینما)
شماره:۶۰۳ (مرداد ۱۴۰۲)
شماره:۶۰۲ (تیر ۱۴۰۲)
شماره:۶۰۱ (خرداد ۱۴۰۲)
شماره:۶۰۰ (ویژه‌نامه نوروز ۱۴۰۲)
شماره:۵۹۹ (ویژه‌نامه چهل سال سینمای جنگ و دفاع مقدس)
شماره:۵۹۸ (ویژه‌نامه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر)
شماره:۵۹۷ (دی ۱۴۰۱)
شماره:۵۹۶ (آذر ۱۴۰۱)
شماره:۵۹۵ (آبان ۱۴۰۱)
شماره:۵۹۴ (مهر ۱۴۰۱)
شماره:۵۹۳ (شهریور ۱۴۰۱ ویژه‌نامه روز ملی سینما)
شماره:۵۹۲ (مرداد ۱۴۰۱)
شماره:۵۹۱ (تیر ۵۹۱)
شماره:۵۹۰ (خرداد ۱۴۰۱)
شماره:۵۸۹ (فروردین ۱۴۰۱)
شماره:۵۸۸ (اسفند ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۷ (بهمن ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۶ (دی ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۵ (پاییز ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۴ (۱۰ شهریور ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۳ (تیر ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۲ (خرداد ۱۴۰۰)
شماره:۵۸۱ (اسفند ۱۳۹۹)
شماره:۵۸۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۹)
شماره:۵۷۹ (۱ بهمن ۱۳۹۹)
شماره:۵۷۸ (دی ۱۳۹۹)
شماره:۵۷۷ (آذر ۱۳۹۹)
شماره:۵۷۶ (آبان ۱۳۹۹)
شماره:۵۷۵ (مهر ۱۳۹۹)
شماره:۵۷۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹)
شماره:۵۶۹ (فروردین ۱۳۹۹)
شماره:۵۶۸ (اسفند ۱۳۹۸)
شماره:۵۶۷ (۱۲ بهمن ۱۳۹۸)
شماره:۵۶۶ (بهمن ۱۳۹۸)
شماره:۵۶۵ (دی ۱۳۹۸)
شماره:۵۶۴ (آذر ۱۳۹۸)
شماره:۵۶۳ (آیان ۱۳۹۸)
شماره:۵۶۲ (مهر ۱۳۹۸ )
شماره:۵۶۱ (شهریور ۱۳۹۸ )
شماره:۵۶۰ (مرداد ۱۳۹۸)
شماره:۵۵۹ (تیر ۱۳۸۹)
شماره:۵۵۸ (خرداد ۱۳۹۸)
شماره:۵۵۷ (اردیبهشت ۱۳۹۸)
شماره:۵۵۶ (فروردین ۱۳۹۸)
شماره:۵۵۵ (اسفند ۱۳۹۷)
شماره:۵۵۴ (۱۰ بهمن ۱۳۹۷)
شماره:۵۵۳ (بهمن ۱۳۹۷)
شماره:۵۵۲ (دی ۱۳۹۷)
شماره:۵۵۱ (۲۰ آذر ۱۳۹۷)
شماره:۵۵۰ (آذر ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۹ (آبان ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۸ (مهر ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۷ (۲۰ شهریور ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۶ (شهریور ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۵ (مرداد ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۴ (تیر ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۳ (خرداد ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۲ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۱ (اردیبهشت ۱۳۹۷)
شماره:۵۴۰ (فروردین ۱۳۹۷)
شماره:۵۳۹ (اسفند ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۸ (۱۲ بهمن ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۷ (بهمن ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۶ (ویژه‌ی زمستان ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۵ (دی ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۴ (آذر ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۳ (نیمه‌ی دوم آبان ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۲ (آبان ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۱ (مهر ۱۳۹۶)
شماره:۵۳۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۹ (شهریور ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۸ (مرداد ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۷ (تیر ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۶ (خرداد ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۵ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۴ (اردیبهشت ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۳ (فروردین ۱۳۹۶)
شماره:۵۲۲ (اسفند ۱۳۹۵)
شماره:۵۲۱ (۱۲ بهمن ۱۳۹۵)
شماره:۵۲۰ (بهمن ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۹ (۲۰ دی ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۸ (دی ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۷ (آذر ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۶ (بیست آبان ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۵ (آبان ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۴ (مهر ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۳ (۲۰ شهریور ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۲ (شهریور ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۱ (مرداد ۱۳۹۵)
شماره:۵۱۰ (تیر ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۹ (خرداد ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۸ (شماره‌ی ویژه بهار)
شماره:۵۰۷ (اردیبهشت ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۶ (فروردین ۱۳۹۵)
شماره:۵۰۵ (اسفند ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۴ (۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ویژه‌ی جشنواره فیلم فجر)
شماره:۵۰۳ (بهمن ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۲ (نیمه‌ی دی ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۱ (دی ۱۳۹۴)
شماره:۵۰۰ (آذر ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۹ (شماره ویژه‌ی پاییز ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۸ (آبان ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۷ (مهر ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۶ (۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ویژه‌ی روز ملی سینما)
شماره:۴۹۵ (شهریور ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۴ (مرداد ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۳ (تیر ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۲ (خرداد ۱۳۹۴)
شماره:۴۹۱ (۲۰ اردیبهشت (شماره ویژه بهار ۱۳۹۴))
شماره:۴۹۰ (اردیبهشت ۱۳۹۴)
شماره:۴۸۹ (فروردین ۱۳۹۴)
شماره:۴۸۸ (اسفند ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۷ (۱۲ بهمن ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۶ (بهمن ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۵ (نیمه دی ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۴ (دی ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۳ (آذر ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۲ (۲۰ آبان ۱۳۹۳ - فوق‌العاده‌ی پاییز)
شماره:۴۸۱ (آبان ۱۳۹۳)
شماره:۴۸۰ (مهر ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۹ (۲۱ شهریور ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۸ (شهریور ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۷ (مرداد ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۶ (تیر ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۵ (خرداد ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۴ (ویژه بهار - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۳ (اردیبهشت ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۲ (فروردین ۱۳۹۳)
شماره:۴۷۱ (اسفند ۱۳۹۲)
شماره:۴۷۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (ویژه جشنواره فیلم فجر))
شماره:۴۶۹ (بهمن ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۸ (دی ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۷ (آذر ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۶ (شماره‌ی ۴۶۶، ویژه‌ی پاییز ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۵ (آبان ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۴ (مهر)
شماره:۴۶۳ (۲۱ شهریور)
شماره:۴۶۲ (شهریور ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۱ (مرداد ۱۳۹۲)
شماره:۴۶۰ (تیر ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۹ (خرداد ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۸ (شماره ویژه بهار - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۷ (اردیبهشت ۱۳۹۲ )
شماره:۴۵۶ (فروردین ۱۳۹۲)
شماره:۴۵۵ (اسفند ۱۳۹۱)
شماره:۴۵۴ (۱۲ بهمن ۱۳۹۱ (ویژه جشنواره فیلم فجر))
شماره:۴۵۳ (بهمن ۱۳۹۱)
شماره:۴۵۲ (دی ۱۳۹۱)
شماره:۴۵۱ (آذر)
شماره:۴۵۰ (نیمه آبان ۱۳۹۱ | ویژه‌ی سی سالگی)
شماره:۴۴۹ (آبان ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۸ (مهر ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۷ (۲۱ شهریور ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۶ (شهریور ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۵ (مرداد ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۴ (تیر‌ماه ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۳ (خرداد ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۲ (شماره ویژه بهار - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۱ (اردیبهشت ۱۳۹۱)
شماره:۴۴۰ (فروردین)
شماره:۴۳۹ (اسفند)
شماره:۴۳۸ (۱۲ بهمن ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۷ (بهمن ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۶ (دی‌ماه ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۵ (آذر ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۴ (شماره ویژه پاییز - ۱۷ آبان ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۳ (آبان ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۲ (مهر ۱۳۹۰)
شماره:۴۳۱ (شماره ویژه‌ی روز ملی سینما - ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ )
شماره:۴۳۰ (شهریور ۱۳۹۰ )
شماره:۴۲۹ (مرداد ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۸ (تیر ماه ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۷ (خرداد ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۶ (شماره ویژه بهار - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۵ (اردیبهشت ۱۳۹۰ )
شماره:۴۲۴ (نوروز ۱۳۹۰)
شماره:۴۲۳ (اسفند ۱۳۸۹)
شماره:۴۲۲ - ویژه جشنواره فیلم فجر (۱۶ بهمن ۱۳۸۹)
شماره:۴۲۱ (بهمن ۱۳۸۹)
شماره:۴۲۰ (دی‌ماه ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۹ (آذر ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۸ (شماره ویژه پاییز - ۲۰ آبان ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۷ (آبان ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۶ (مهر ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۵ (شماره ویژه روز ملی سینما - ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ )
شماره:۴۱۴ (شهریور ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۳ (مرداد ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۲ (تیر ماه ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۱ (خرداد ۱۳۸۹)
شماره:۴۱۰ (شماره ویژه بهار - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ )
شماره:۴۰۹ (اردیبهشت ۱۳۸۹ )
شماره:۴۰۸ (اول فروردین ۱۳۸۹)
شماره:۴۰۷ (اول اسفند ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۶ - ویژه جشنواره فجر (۵ بهمن ۱۳۸۸ )
شماره:۴۰۵ (اول بهمن ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۴ (دی ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۳ (آذر ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۲ (نیمه آبان - ویژه پاییز ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۱ (اول آبان ۱۳۸۸)
شماره:۴۰۰ (۱ مهر ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۹ (ویژه روز ملی سینما) (۲۱ شهریور ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۸ (شهریور ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۷ (مرداد ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۶ (تیر ۱۳۸۸ )
شماره:۳۹۵ (خرداد ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۴ (ویژه بهار - نیمه‌ اردیبهشت ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۳ (اردیبهشت ۱۳۸۸ )
شماره:۳۹۲ (ویژه‌ی نوروز ۱۳۸۸)
شماره:۳۹۱ (اسفند ۱۳۸۷)
شماره:۳۹۰ (ویژه‌ی ویژه بیست‌و‌هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر- ۱۲ بهمن ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۹ (بهمن ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۸ (دی ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۷ (آذر ۱۳۸۷ )
شماره:۳۸۶ (ویژه پاییز - ۱۸ آبان ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۵ (آبان ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۴ (مهر ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۳ (ویژه‌ی روز ملی سینما - نیمه‌ی دوم شهریور ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۲ (شهریور ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۱ (مرداد ۱۳۸۷)
شماره:۳۸۰ (تیر ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۹ (خرداد ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۸ (ویژه بهار - نیمه‌ اردیبهشت ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۷ (اردیبهشت ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۶ (فروردین - ویژه‌ی نوروز ۱۳۸۷)
شماره:۳۷۵ (اسفند ۱۳۸۶)
شماره:۳۷۴ (ویژه بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر - ۱۲ بهمن ۱۳۸۶)



همکاران این شماره
سینمای ایران:
نیما حسنین‌سب، امیرشهاب رضویان، بابک شکوفی، جواد طوسی، پیروزکلانتری، محمد محمدیان، علیرضا معتمدی/ گزارشهای تولید فیلم‌های ایرانی: مسعود ثابتی/ شاپور عظیمی/ سعید قطبی‌زاده و خسرو نقیبی/ سینمای جهان: سعید الیاسی، محسن بیگ‌آقا، مانی پتگر، نیما جمالی‌پور، محمد حقیقت، سعید خاموش، پیمان دوستدار، اشکان راد، شهزاد رحمتی، لیلا قاسمی، زاون قوکاسیان، هوشنگ کاوسی، آرزو مختاریان.
صفحه‌آرایی: علی‌رضا امک‌چی/ طراحی جلد: آرمان داودی